28 januari 2010

Trött...

Igår fick vi åka in på förlossningen för jag kände inte nå sparkar från pricken! Så när vi kom dit och fick höra och se pricken sprattla blev vi så GLADA! Pricken ligger på vänstersida med ryggen/rumpan uppåt och ansiktet/armar/ben sparkar inåt! Så de är därför jag inte kände/känner så mycket.

Efter ultraljudet började jag känna lite fladder igen!


När vi gick och la oss för kvällen igår hann jag bara sova ca 2 timmar och vaknade sen av hemska sammandragningar/kramper! Fyy så ont....visste inte hur jag skulle ligga eller sitta...så jag gick upp och vandrade runt i köket ett bra tag och tittade ut i snöstormen! Till slut efter att ha provat allt möjligt tog jag en alvedon och efter ett tag fick jag äntligen sova. Men inte blev de såå många timmar! Idag är jag helt trött och slut!
Ligger mest och myser med Minna i sängen!



Jag helt slut och Minna försöker känna sparkar från pricken



V.25



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar