12 maj 2010

Gaaah!!

Ok, mina kära bloggläsare! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på senaste tiden! Vi har haft virus på vår kära dator och det har bara tjorvats! Men nu gör jag ett försök med bloggandet!

Har ju gått in i v.40 nu! Tiden går fort!
Har varit till barnmorskan förra veckan och allt såg bara bra ut! Pricken är inte fixerad än men ligger tack och lov åt rätt håll! Magen växer på och jag har mer och mer sammandragningar och värk till och från! Trött och slut och börjar bli less nu! Pricken är väldigt livlig i magen! Man får sig ett gott skratt av alla dessa konstiga former på magen :)

Manges bror har fotat mig, mange och magen! Blev jätte fina kort! Så nu ska vi välja och framkalla och sen hängas upp!

Vi har hunnit vårpyssla på gården! Kratta, rensa bort ogräs m.m. Så det känns skönt att det är klart! Nu har vi bara lite små pyssel inne.
Mange jobbar på med rallycross bilen! Jag säger varje kväll till pricken att du får mer än gärna komma nu! Medans mange viskar till pricken och säger - vänta ett tag till, pappa är inte klar än med bilen! Jag blir alltid lika glad när mange säger så! *not*

Idag firar vi moa som fyller 10 år! Grattis grattis! Är lite små nervös att pricken ska komma på hennes födelsedag! För hon har sagt att de är hennes dag och det är hon som ska bli uppvaktad!

Idag gör jag mormors saft! Har bestämt mig för att ta med det till förlossningen. Just ja, vi har ju också hämtat babyskyddet från NTF och mange har köpt hem lite färdiga maträtter till förlossningen så vi är REDO! :)

Nää, nu kommer jag inte på nå mer att skriva!
Ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. Nu är det nära!! hoppas allt är bra med dig/er:)
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Jo nu är det nära! Allt är ok, trött och slut!

    SvaraRadera
  3. Grattis till Moa från oss !!!
    Hoppas hon får många fina paket och tårta!
    Kramar från Ebba med familj :)

    SvaraRadera