14 maj 2010

Hej och hå!

Idag städas det! Nu ska pricken ut! Jag poppar järnet med Kiss :)
Ska försöka ta mig ut på en prommis med minna och kanske mange i det härliga vädret! Är supersugen på mjukglass så det blir nog en sväng ner på stan idag! Minna ska också få hänga med då!

Minna har gjort illa sig i benet, så nu är det tratt som gäller för ett tag! Men hon är så duktig i den.

Annars så har jag det väääldigt låångtråkigt, är ganska så less på denna väntan! Är så trött och hej och hå med mina hormoner! Man kan gråta för ALLT!

Längtar att få träffa dig pricken! Skynda dig ut!!

5 kommentarer:

  1. Hej Johanna, hittade hit via Louise från Mårtsbränna :) Kul att du har blogg :) Förstår att det är en jobbig väntan nu när det är sååå nära, spännande ,spännande... Men du- vila nu dom sista dagarna innan den lille kommer för sedan finns det inte så mke lung o ro ;) Hormoner är jobbigt men det är nästan värst när barnet har kommit... men du har ju M :) Jag önskar er verkligen all lycka till med den lilles nedkomst o hoppas han/hon kommer snart för din skull :) kram från Norrlia!

    SvaraRadera
  2. Trötta bara inte ut dig inför de kommande "maratonloppet"!

    SvaraRadera
  3. stort grattis till lill tjejen :)

    SvaraRadera
  4. Louise Hägglund18 maj 2010 kl. 23:06

    Grattis till er lilla dotter hoppas ni mår bra alla tre. Många kramar från Mårtsbränna

    SvaraRadera