3 juni 2010

Känner mig som en kossa!

Nu har vi kommit in i tillväxtperioden och det innebär att mamma johanna sitter hela dagarna och ammar lill tjohalia! Tindra är inte riktigt nöjd med maten så vi får lägga till med ersättning ibland. När mange kommer hem passar jag på med andra saker som jag inte hinner med under dagen.
Annars så har vi hunnit med några bilturer på stan och shoppat/fikat bara jag mange och tindra. Har även provat på nu flera gånger att amma bland folk och det går riktigt bra! Man får pröva sig fram vad som känns bra med att amma bland folk. Jag kör ibland med filt över oss. Ganska mysigt! Tindra har åkt sin första bilutflykt till mormor och morfar i skellefteå och det gick jätte bra. Hon sov så gott hela vägen.
Vi har hunnit med 2 bvc besök och allt ser jätte bra ut! Hon följer sin kurva jätte bra! *Stolt mamma* Tindra växer på och är 17 dagar gammal! Vad det går fort!
Ska lägga ut nå bilder på tindra framöver!
Nu ska jag lyxa till med go fika medans tjohalia sover :)

Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar