5 september 2010

Vad det såhär det kändes att vara bakis...
Igår så hade jag och mange en mysmiddag med go mat och drack vin till maten! Ooo så gott! Vi hade gjort oss fest fina för vi skulle sen vidare till våran kompis som har fyllt 30år, som hade 180års kalas med några andra vänner som fyller 30 också. Jätte kul kväll hade vi! Stor tjejerna sov hos kompisar och tindra var hos sin farmor och farfar över kvällen. Allt gick jätte bra där.
Huvva så bakis jag var nu imorse när jag steg upp, men nu börjar jag bli människa igen. Jag drack 4 glas vin och blev rätt så rund om fötterna :)

Tindra är i en tillväxtperiod, sover och äter mycket. Lätt till att vara missnöjd och övertrött.
Vi har hunnit med att vara på öppna förskolan vilket var jätte kul. Tindra tycker det är kul när man sjunger. Kul att träffa andra mammor med sina barn.
Vi har också varit ut på restaurang och tindra fick följa med. Hon blev ganska övertrött efter det men annars gick det bra.

Jag har varit till frissan och fixat håret! Så härligt och jag blev jätte nöjd! Lägger ut bilder sen på den nya frillan :)
Farmor och farfar fick vara barnvakt till tindra medans jag lyxade till att fara till frissan. Allt gick jätte bra. Jag är inte så nojjig, trodde att jag skulle vara det...men de går bra :)
Tindra känns nöjd och trygg så då går de bra för mig.

Det blev en tripp till ikea i fredags. Vi har köpt presenter till nelly som fyller 12 år snart! Vad tiden går fort! Hon var ju så liten när jag kom med i bilden....
Vi handlade även annat kraffs :) Ska fota lite sen och lägga ut så ni får se hur det blir i vardagsrummet!
Har ju beställt ett väggord nu till väggen i vardagsrummet. Så om nån vecka får jag hem det.

Jag och manges mamma har tagit fram manges barn kläder som han hade när han var liten! Så kul att kolla och vissa plagg tog jag och håller på att tvätta nu som tindra kanske kan ha :)
Lägger även ut det sen också!

I veckan ska vi på babysim och det ska bli kul! Sen så ska jag ha meandi party på torsdag och min syster cissi kommer nog och hälsar på i veckan :)
Så det händer lite saker....

Nu hör jag att tindra håller på att vakna ute! Uppdaterar mer sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar