14 februari 2010

92

Vilket härligt väder det har varit i helgen! Så skönt att få se solen!

Helgen har varit trevlig. Mamma och pappa har hunnit vara här från fredag till lördag. Vi åt god mat och surrade på! Jag visade stolt upp våra inköp till pricken! På lördag förmiddag pysslade mange och pappa på med målning inne och andra projekt. Jag och mamma for en sväng till stan och shoppade lite. Det blir korta turer när man inte orkar gå så mycket, men så skönt att få komma ut och få se folk!
Jag passade på att handla dop presenter till emelie som ska döpas till helgen. Köpte även sängkläder i tummen till pricken och dreggelhaklappar.

Tack mamma för "mitt första år" bok till pricken :)
Sen på eftermiddagen så åkte mamma och pappa hem och vi fick sen besök av några kompisar. Så det blev fika och surr :)
När dom sen åkte hem så gick vi ut med minna och det blev även en liten tripp med skotern! Gissa om jag var glad :) Jag kände mig som en människa och fick åka skoter!
Sen när vi kom hem så myste vi till det och gjorde skagenröra med bakad potatis och såg melodifestivalen.
Idag så fick mange frukost på sängen och jag fick en sööt nalle med ett hjärta. Vi gjorde sen en utflykt med skotern och gjorde lunch ute i det härliga vädret! Minna njöt och hoppade i snön :)
Ikväll blir det film mys med älsklingen!
Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar