18 april 2010

29

I fredags blev det ärenden med mange på stan! Kul att få komma sig ut och få göra nått! Vi for och köpte lite blommor som jag sen satte ut på bron hemma. Sen blev det att handla mat på ica maxi och sen hade jag en överraskning till mange! Jag köpte årets första mjukglass till oss! MUMS så gott!
I helgen har jag haft besök av P! Vi har haft så trevligt! Fredagen blev det lugnt, vi surrade på och åt grillat till middag. På lördagen åkte vi till iksu spa och de var hur skönt som helst! Vi badade, satt i solrummet och provade vattenmassagebädden! HÄRLIGT!
Sen när vi kom hem blev de att vila lite och mange bjöd oss på ännu en god middag, plankstek!
Kvällen slutade med att vi hade gjort oss partyfina och druckit alkoholfria drinkar och hipps vipps så hamnade vi på schlagerklubben :)
Så jäkla kul att få klä upp sig, kunna gå ut på krogen och köpa sig lyxiga goda alkoholfria drinkar och lyssna på bra musik och bara titta på all folk!
Vilka blickar man fick när man som gravid kom där partyfin med magen i vädret!
Oj vad man fick sig ett gott skratt när folk tittade på en när man drack sin drink :)
Efter 2 timmar så åkte vi hem och jag var hur glad som helst!
Idag har vi bara slappat och sett på tv och surrat på!
Tack för i helgen P och tack älskling för dom fina partykläderna och middagarna du har gjort!
Fotvård imorgon på nefertiti! Längtar!
BB väskan är klar nu förutom necessären som jag packar sist. Känns skönt!
I torsdags var vi på föräldraträff och lärde oss om profylax andning. Lyssnar hemma lite på avslappningsmusik och tränar andningen :)

1 kommentar:

  1. Tack själv för i helgen!
    Spa, schlager, god mat och så klart trevligt sällskap, kan det bli bättre!? :)
    /P

    SvaraRadera