29 april 2010

Tack Cissi

Vilken ängel du är cissi som är här och hjälper oss med storstädningen! Det blir så rent och fint!

Idag har jag varit och shoppat på apoteket! Det blev tjocka bindor, amningskupor, bröstvårtskräm och stödstrumpor. Nu är det bara det ätbara kvar! Tror inte att jag kan hålla mig om man skulle köpa godis m.m. Så jag avvaktar lite men jag har skrivit en lista till mange vad han ska köpa :)

Sen har vi andra listor som man får börja med när man kommer hem från bb. T.ex. ringa om försäkring på pricken, FK, jobbet m.m. Sen andra saker som man kommer att behöva nån månad efter man har kommit hem. Tex. en babysitter och babygym m.m.

På måndag ska jag till frissan och fixa håret! Längtar! Får se vad man hittar på!

Nån dag till veckan ska vi hämta babyskyddet :)
Nästa vecka på fredag är nästa tid hos barnmorskan!
Pricken har ju hittat av revbenen och de gör ont! Idag är pricken väldigt lugn, nån hicka/spark ibland. Är rätt så öm på magen...så de är ganska skönt att de är lugnt...
Sover inte bra på nätterna...så man är ganska trött och slut på dagarna! Mycket spring på toan, tugga dessa äckliga gaviscon, svårt att vända sig i sängen, jaa m.m. ! Men, jag längtar efter dig pricken!!

1 kommentar:

  1. Det var så lite så, det är bara kul och få hjälpa till! bara och ringa så kommer städ hjälpen ;-) Kramkram!

    SvaraRadera