14 april 2010

Påsken och ryggskott

Påsken har varit jätte bra! Vi är så nöjda med det fina vädret och att jag fick må rätt så bra under påsken. Fina dagar med go mat ute vid elden och bara njuta av solen!
Minna var så nöjd och glad, rena paradiset för hon. Så slut hon var på kvällarna och oj vad hon kan snarka! :)
Hann gå några dagar från påskhelgen då jag drabbades av ryggskott! Fyy så ont!! Så jag har varit liggandes i en vecka. Under den tiden så fick vi avboka tiden hos barnmorskan, så nästa gång blir till veckan! Den veckan går jag in i v37 och då ska pricken förhoppningsvis vara fixerad!
Vi fick också skippa föräldraträffen, smärtlindring. Så mange var gullig och for till bibblan och lånade böcker om graviditet och smärtlindring. Så nästa gång vi ska till barnmorskan så kunde jag ställa frågor om jag funderade över något kring det.
Imorgon är det föräldraträff igen och då är de psykoprofylax. Har börjat träna lite på att slappna av och träna andningen. Har en bra avslappningsskiva som jag lyssnar på och kommer att ta med till bb.
Har förresten snart packat klart bb väskan och från handlingslistan så är det inte nå mycket kvar att handla.
I söndags fick tjejerna och mange måla med fingerfärg på min mage! Det var riktigt kul och tjejerna tyckte de var kul :)
Nu när påsken är över så har påsksakerna lagts undan så nu är de lite städning som gäller här!
Ska lägga ut bilder från påsken m.m.
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar