3 augusti 2010

Då var det dags med dop...


Nu har vi kommit hem från stugan. Nu har vi en hel del att göra hemma men vi åker tillbaka om en vecka igen till stugan! Skönt att komma hem men jag längtar redan tillbaka!
Har ju fått värsta dunder förkylningen! Har ingen röst alls och mår PISS! :(
Hoppas att den försvinner snabbt och att ingen annan blir sjuk! Dopet är ju på söndag.

Dopet planeras för fulla muggar och det ska fixas grejer! Det blir hemmadop. Hoppas hoppas att vi får fint väder! Min syster Teresa ska baka dop tårtorna och andra ska hjälpa till med bakningen. Dop klänningen är fixad! Jag hade sån tur att jag hittade den jag ville ha! Dop vattnet har jag tagit från havet i stugan. Nelly ska läsa en dikt som hon har skrivit. Ska fara och handla de saker som är kvar under veckan. Måste bli friskare....
Kommer att lägga ut bilder sen från dopet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar