15 mars 2010

63

Ännu en härlig dag med sol! Har varit ute med minna på en liten promenad.
Igår började jag och mange att packa bb väskan med prickens kläder. En kom ihåg lista ska också skrivas, då är de bara att stryka eftersom de man har packat.
Nån dag framöver ska vi till Krauta och köpa klart de vi behöver till prickens garderob.
Vi har inte så mycket kvar på köplistan till pricken. Det känns skönt!
Imorgon ska vi till barnmorskan, spännande :)

Idag ska jag och tjejerna börja påskpynta lite så att man hinner njuta av det! För snart är de ju påsk! Dagarna bara rusar iväg!

Nä, nu ska jag ta och äta mellanmål!

2 kommentarer:

  1. Ska du med o fika på costas imorgon kl 13?

    SvaraRadera
  2. Hanna: Tyvärr jag kan inte... :( Det hade varit kul! Vi ska på möten imorgon, många tider att passa och jag ska hinna vila emellan...Men säg gärna till nästa gång! Då hoppas jag ska kunna följa med.

    SvaraRadera