3 mars 2010

Inte lätt med namn....

Ikväll är det babykväll på barnens hus så jag och mange ska dit och kolla. Kanske man gör sig nå fynd! Vi kan ju inte vara där så länge för greys börjar ju om ikväll och det vill man ju inte missa :)
Imorgon blir det att baka lite för det är min tur att ha junta imorgon kväll....så jag måste komma på nå! Förslag?

Förresten mina bloggläsare, har ni nå förslag på pojknamn? Jag och mange är som eniga om flicknamn....men pojknamn är svårt...

Nu har jag fått i uppgift att skriva min önskelista :)

5 kommentarer:

  1. Jag tycker att pojknamn är svårare.. Håller med anonym om att Ludvig är ett fint pojknamn men det blir gärna Ludde. Vilket är helt ok om man gillar smeknamn på det sättet. Mio, Viktor, Olle, Charlie, Isak, Emil - ja det finns ju många. Åke, Rune eller Valter tycker jag är häftigt att småpojkarna börjar heta igen.. Men det beror ju helt på vad man gillar för typ av namn.

    SvaraRadera
  2. Blev det inhandlat nå på babykvällen? Vi hade de här i tisdags men missade den helt även fast ja sagt att ja skulle dit..! Jaja..inte direkt så att man saknar nå.
    Namn finns de ju en hel del av..! Är de gamla lr nya namn ni funderar på?

    SvaraRadera
  3. Teresa: Jo, vi köpte en åkpåse till vagnen och ett bilskydd man sätter fast på bilsätet ( olika fack och så..) och för fötterna så att de inte blir blött el smutsigt på sätet.
    Vi är väl inne på både nya och gamla namn...Gaah så svårt!

    SvaraRadera
  4. Jessica: Tack för alla förslag! :)
    Anonym: Tack

    SvaraRadera