10 mars 2010

Blää

Nu vill jag bli fri från förkylningen! Febern och halsont är borta men då är det snoken kvar...tät och snuva...*suck* Jag har ingen ork, helt slut på energin! :(

Idag kommer tjejerna och dom har sportlov. Hoppas det blir bättre väder ute så dom kan sporta på!

Igår gick jag in i v.31 :) Mange lagade en goo middag, kyckling med cantadou ost och bacon i med kroketter. Sen kom en kompis till oss och hälsade på. Såklart blev det fika, kladdkaka med grädde *MUMS* Vi surrade på och hade så trevligt.

Jag och mange satt oss sen och såg på dating in the dark på 5:an. Alltså man får då sig ett gott skratt! :) Så pinsamt men man bara måste se det! Av alla mina skratt attacker så får jag såna sammandragningar!

Pricken är igång mycket och ibland känns det som att den är påväg ut från magen! Den trycker på så att man tror att huden ska spricka! Huvva! Men skönt att känna pricken :)

Nästa vecka på tisdag blir det att åka upp till förlossningen och kolla in läget där! Så kul att de äntligen börjar hända nå! Sen börjar föräldragrupperna komma igång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar