12 mars 2010

Förra året...

Här njuter jag och minna (drygt 4 mån) i solen nån vecka innan påsk förra året!
Jag, minna och mamma tog oss en promenad över isen med lite go fika! Åh vad jag längtar ut till stugan!
Lite påskpynt ska de ju va :)
Jag och tjejerna ska ta fram påskpyntet nu till veckan så man hinner njuta av alla härliga färger!
På tisdag var de tänkt att vi skulle få fara till förlossningen och kolla läget men det blir inte av :(
Fullbokat....
Men vi har andra tider att passa i veckan! Bl.a till FK för föräldraträff och första föräldragruppen.
Igår hade vi besök av kompisar som kom och käka mat med oss. Riktigt kul att få rå om er igår! Idag har jag varit ute en stund i solen. Först idag orkade jag mig ut...en envis förkylning...
Tjejerna har sovkompis/sover borta ikväll så det blir ganska lugn kväll.
Hoppas på att solen ska skina imorgon, och mange och tjejerna ska på isrally under dagen. Sen har vi blivit bjudna på middag hos några kompisar. Det ska bli trevligt.

2 kommentarer:

  1. Oj så längesen hon var så där liten och gullig! Nu är hon ju ett monster ;-)
    Idag blir de stugan för oss! :-P
    Have a great weekend!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Teresa: Jo, där var hon liten :) Härligt för er! Ha en skön dag! Kramis

    SvaraRadera